ankieta

Czynniki determinujące proces wdrożenia w przedsiębiorstwie systemów Business Intelligence z wykorzystaniem urządzeń mobilnych BACKUP

OBSZAR KORZYŚCI NIEWYMIERNYCH
0 bez znaczenia1 w małym stopniu istotne2 dość istotne3 istotne4 bardzo istotne
Poprawa możliwości dostępu do kluczowych informacji. Użytkownicy mobilnych rozwiązań BI w mojej organizacji otrzymali dostęp do informacji z każdego miejsca i o każdej porze.
Ujednolicenie informacji pochodzących z wielu źródeł.
Możliwość wykonywania skuteczniejszych planów strategicznych.
Możliwość podejmowania skuteczniejszych decyzji oraz taktyk.
Zwiększenie się wydajności pracowników.
Zyskanie większej kontroli nad ogólną sytuacją biznesową danej organizacji za pośrednictwem uzyskania dostępu do statusów pracowników oraz poszczególnych procesów.
Zwiększenie efektywności organizacji w wyniku zastosowania bardziej wrażliwych czasowo danych oraz zwiększenia mobilności użytkowników.
Zintegrowanie wdrożonych mobilnych rozwiązań BI do codziennych procesów biznesowych przez jego użytkowników.
Zwiększenie poziomu satysfakcji pracowników ze względu na łatwość oraz istotność użycia mobilnych systemów BI w mojej organizacji.
Zwiększenie poziomu satysfakcji klientów w wyniku uzyskania możliwości zastosowania mobilnych systemów BI podczas procesów sprzedażowych (kiedy mobilne systemy BI umożliwiają dostarczenie natychmiastowego wsparcia informacyjnego).
Zwiększenie stopnia responsywności organizacji (dzięki zastosowaniu mobilnych systemów BI w organizacji w większym stopniu mogły zostać wykorzystane tzw. ‘wrażliwe dane’, których wartość biznesowa szybko zmniejsza się wraz z upływem czasu).
Zwiększenie się konkurencyjności organizacji (ze względu na uzyskanie dostępu do wyróżniającego się narzędzia analizy danych.
Podniesienie jakości pracy pracowników analitycznych.
Wdrożone mobilne rozwiązanie BI posłużyło jako interfejs zdalnego sterowania.
Udoskonalenie komunikacji biznesowej.
Udoskonalenie procesów dzielenia się wiedzą między pracownikami.
Powstanie nowych pomysłów i rozwiązań.
Poprawa jakości informacji.
Udoskonalenie się procesów planowania.
Udoskonalenie się procesów podejmowania decyzji.
Zwiększenie się elastyczności w zakresie podejmowanych procesów.
Usprawnienie pracy analityków biznesowych dzięki możliwości uzyskania przez nich samoobsługowego dostępu do danych.
Dzięki zastosowaniu analitycznych możliwości wdrożonych mobilnych systemów BI zidentyfikowane zostały problemy biznesowe niedostępne z innego poziomu dostępu do informacji.