ankieta

Czynniki determinujące proces wdrożenia w przedsiębiorstwie systemów Business Intelligence z wykorzystaniem urządzeń mobilnych

Proszę określić, w jakim stopniu wyszczególnione czynniki wpłynęły na skuteczny przebieg (realizację) wdrożenia mobilnych rozwiązań BI w Pani/Pana organizacji.
0 bez znaczenia1 w małym stopniu istotny2 dość istotny3 istotny4 bardzo istotny
Niezakłócony dostęp do treści BI bez względu na rodzaj systemu operacyjnego oraz typ wykorzystywanego urządzenia mobilnego.
Możliwość dostarczania większych i bardziej intuicyjnych interfejsów na urządzeniu mobilnym dla wizualizacji kluczowych wskaźników efektywności oraz drążenia danych do bardziej szczegółowych metryk przy zastosowaniu szerokiego zakresu formatów.
Możliwość operowania mobilnego systemu BI w trybie 24x7 z wykluczeniem planowanych konserwacji systemu.
Stabilne połączenie z siecią na urządzeniu mobilnym.
Możliwość działania aplikacji mobilnej w trybie online oraz offline.
Możliwość prezentowania raportów oraz kokpitów menadżerskich zarówno w wersji stacjonarnej, jak i mobilnej systemu BI.
Możliwość uzyskania dostępu do raz zaprojektowanego i zbudowanego kokpitu menadżerskiego na różnych urządzeniach mobilnych i pod różnymi systemami operacyjnymi.
W ramach mobilnego rozwiązania BI zapewnienie funkcji wyszukiwania, drążenia, filtrowania, sortowania i eksplorowania danych.
Umożliwienie użytkownikom dzielenia się treścią wyświetlanych raportów w czasie rzeczywistym, przeprowadzania interaktywnych konferencji oraz tworzenia komentarzy.
Możliwość dopasowania treści BI ze względu na odbiorcę oraz dostarczania różnych treści dla różnych użytkowników.
Możliwość dostarczania szybkich, treściwych oraz istotnych raportów do określonych grup użytkowników w oczekiwanym czasie.
Możliwość zapewnienia systemowi ochrony przed utratą oraz bezpieczeństwa danych zgromadzonych w pamięci podręcznej.
Możliwość zapewnienia ochrony przed utratą urządzenia mobilnego.
Możliwość zapewnienia ochrony przed nieautoryzowanym dostępem do informacji przechowywanych w aplikacji mobilnej BI.
Możliwość zdefiniowania ze strony organizacji jasnych strategii w zakresie efektywnego dostarczania mobilnego systemu BI.
Możliwość zapewnienia użytkownikom mobilnego systemu BI odpowiednich szkoleń w zakresie funkcjonalności systemu oraz sposobów korzystania.
Zastosowanie odpowiedniej kategorii technologicznej mobilnego systemu BI.
Wdrożenie polityki zarządzania mobilnymi urządzeniami przeznaczonymi do obsługi mobilnych rozwiązań BI w organizacji.
Wybranie odpowiedniej grupy docelowej mobilnych rozwiązań BI.
Zapewnienie dostępu do mobilnych raportów BI w trybie offline.