ankieta

Czynniki determinujące proces wdrożenia w przedsiębiorstwie systemów Business Intelligence z wykorzystaniem urządzeń mobilnych

Proszę ocenić na skali od 0 (bez znaczenia) do 4 (bardzo istotny), w jakim stopniu wyszczególnione czynniki związane z REALIZACJĄ WYMAGAŃ BIZNESOWYCH były istotne przy podjęciu w Pana/Pani organizacji decyzji o wdrożeniu mobilnych rozwiązań BI.
0 bez znaczenia1 w małym stopniu istotny2 dość istotny3 istotny4 bardzo istotny
Zwiększenie samodzielnego dostępu do danych.
Uzyskanie dostępu do narzędzia integrującego dane z wielu źródeł.
Uzyskanie interaktywnego i wygodnego dostępu do danych.
Udoskonalenie procesów informacyjnych w mojej organizacji – zapewnienie nowego sposobu dostarczania informacji.
Uzyskanie bardziej jakościowych (aktualnych, istotnych) danych biznesowych przy wykorzystaniu mobilnych rozwiązań Business Intelligence.
Pojawienie się wystarczającej ilości potencjalnych użytkowników mobilnych rozwiązań BI w organizacji.
Zwiększenie stopnia reakcji na zdarzenia biznesowe wśród grupy użytkowników Business Intelligence w mojej organizacji.
Rozwinięcie potencjału biznesowego związanego z zastosowaniem rozwiązań mobilnych Business Intelligence, dzięki którym zaistniała możliwość wykonywania działań analityczno-operacyjnych w terenie przez jego użytkowników.
Zwiększenie wydajności użytkowników Business Intelligence w mojej organizacji.
Usprawnienie komunikacji z klientami mojej firmy.
Renoma na rynku tego typu rozwiązań – innym przedsiębiorcom przyniosły one wiele korzyści biznesowych.
Potrzeba pozostania konkurencyjnym na rynku.
Zaproponowanie i polecenie mojej organizacji rozbudowanie pakietu rozwiązań BI o mobilne przez dostawcę istniejących rozwiązań Business Intelligence
Uzyskanie dostępu do istotnej i aktualnej informacji biznesowej.
Możliwość pracy z danymi zarówno w trybie online, jak i offline.
Zapewnienie możliwości nieprzerwanej pracy bez względu na lokalizację.
Zapewnienie personalizowanego dostępu do informacji biznesowych.
Zabezpieczenie poufnych informacji korporacyjnych.
Zapewnienie użytkownikom systemu możliwości pracy spoza biura.
Zapewnienie ze strony mobilnego systemu BI elastycznego podejścia do zmian organizacyjnych.
Możliwość swobodnego aktualizowania informacji przez użytkowników systemu z poziomu urządzeń mobilnych.
Możliwość podejmowania przez użytkowników systemu działań biznesowych z poziomu urządzeń mobilnych.
Identyfikacja treści Business Intelligence (np. raportów, kokpitów menadżerskich, czy powiadomień), z których korzystanie przez użytkowników końcowych byłoby korzystne w przypadku zastosowania na urządzeniach mobilnych.